آپدیت های جدید خانه وب / اردیبهشت 1403

در سال گذشته به روز رسانی های بسیار جذابی در خانه وب صورت گرفت. نسخه سوم پلتفرم خانه وب بعد از سال ها جای خودش رو با نمونه جدیدتر عوض کرد و از سال 1403 نسخه 4 خانه وب پشت فرمون نشست. در این رویداد بیش از 20 زیرسیستم پلتفرم خانه وب آپدیت شدند.


این به روزرسانی در کل پلتفرم خانه وب انجام شد. و تمامی بخش ها آپدیت های جدید دریافت کردند و مخاطبان خانه وب در سطح مدیران وب سایت ها هم به پنل جدید انتقال داده شدند، البته نسخه 3 هنوز به صورت موازی کار خودشو ادامه میده و برای عزیزانی که از پنل حرفه ای مدیریت کسب و کار استفاده میکنند، دکمه دسترسی به نسخه قدیمی تعبیه شده. در ادامه برخی از آپدیت ها رو با هم مرور می کنیم:




ارتقا پنل ابری مدیریت کسب و کار


 

با استفاده از تکنولوژی های جدید نرم افزاری نحوه کاربری و سرعت پنل ادمین بسیار بهتر شده. این ارتقا تجربه کاربری بهتر و چشم نوازی در اختیار شما قرار خواهد داد و به ما توانایی توسعه سریعتر این سرویس رو خواهد داد.

اضافه شدن تم دارک و انیمیشن های چشم نواز اولین و ملموس ترین چیزی هست که شما در پنل خواهید دید. که البته این نسخه محدود به این 2 مورد نیست و تمامی بخش های پنل بازنویسی شده اند.

برای توسعه پنل ابری به نسخه جدید بیش از 18 ماه برنامه نویسی فشرده انجام شده. این توسعه همچنان ادامه داره و ما امکانات هیجان انگیزی برای پنل مدیریت کسب و کار خانه وب در نظر داریم.





بازطراحی فروشگاه حرفه ای خانه وب



فروشگاه حرفه ای خانه وب به روز رسانی های فوق العاده ای دریافت کرده. نسخه قبلی کنار گذاشته شد و همه چیز از ابتدا دیزاین شده.
  • اضافه شدن تم دارک
  • بازنویسی سناریو و دیزاین پنل کاربری
  • اضافه شدن بخش آدرس به پروفایل خریداران
  • بازنویسی سناریوی خرید کالا
  • بازنویسی ورژن موبایل و اضافه شدن Bottom Navigation – دکمه های پایین نسخه موبایل


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه حرفه ای در اینجا بیشتر بخوانید



اضافه شدن 2 سرویس جدید به خانه وب: کارت ویزیت آنلاین و وب سایت تک صفحه ای


کارت ویزیت آنلاین و وب سایت تک صفحه ای 2 سرویس جدید هستند که به سبد خدمات ابری خانه وب اضافه شده اند. با این سرویس ها میتونید با سرعت بالا صفحات اینترنتی خودتون رو راه اندازی کنید. در مورد این 2 سرویس جدید به زودی بیشتر صحبت خواهیم کرد.
  • راحتی در استفاده با کنترل پنل کاملا سازگار با موبایل، بسیار ساده و بدون دردسر
  • راه اندازی سریع. کمتر از چند ساعت یک صفحه در اینترنت راه اندازی کنید
  • بدون هزینه طراحی اولیه. فقط هزینه نگهداری از سرویس را میپردازید
  • امکان اسفاده در بازه زمانی کم (یکماهه)




برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کارت ویزیت آنلاین و وب سایت تک صفحه ای یه لینک زیر مراجعه کنید




با تشکر از همراهی شما/



بازگشت به صفحه اصلیکلیک کنید